Jeg siger ikke undskyld.

LENEE

Gør som mig og udnyt kontanthjælpsmodtagere til at klistre Valgplakater til næsten ingen penge. Medlemmerne flygter jo fra os, så vi har ingen frivillige ude i partiforeningerne til at hjælpe med det beskidte arbejde, og vi kan jo ikke forlange at byrådsmedlemmer, landspolitikere og vores erhversmedlemmer skal få beskidte hænder.

Den første indlysende ide var at få klistret Det Konservative Folkeparti og Venstres valgplakater i Kina, men vi har jo en lov mod børnearbejde i Danmark, og det ville ganske givet give en masse bøvl hvis pressen fik fat i den nyhed, det er på linje med dyremishandling som borgerne går meget op i.

Så hvorfor ikke bare bruge nogle kontantshjælpmodtagere der bare sidder på deres bare røv og ingenting laver, de er dovne, de nasser på samfundet, så de har godt af at komme i omdrejninger.

Herregud det er jo ikke et frimærke af Lene Espersen, hvor de så skulle lære at slikke hende op og ned af ryggen, Nej da, det er kun Valgplakater der skal have klister på bagsiden og så sættes på en plade. Er det noget?

Jeg skammer mig ikke og jeg siger ikke undskyld, samfundet har brug for at de unge lærer at arbejde nu efter at vi har brugt så mange penge på dem i verdens bedste folkeskole.

Og når Gift-Karen Ellemann kan bruge ulovlig arbejdskraft til at få gjort sin Vila gjort i stand, så er dette jo småtteri, ja timebetalingen mente jeg.

Jeg skammer mig ikke og jeg siger ikke undskyld